Returnare sau Inlocuire

Politica de retur sau Inlocuire produs

1Impachetati produsul cu toate accesoriile in ambalajul original. Elementele cumparate ca seturi trebuie returnate in acelasi mod.
2Completati "Formularul de retur sau Inlocuire" (fara completarea formularului, returnarea produselor nu se poate efectua).
3Va rugam sa atasati o copie a facturii si/sau a Certificatului de Garantie. (nu este obligatoriu)
4Trimiteti coletul la adresa:
Sos. Berceni, Nr. 96, Sector 4, Turn B, Etaj 2, Birou. B2.06, București 041918 - MONACO TOWERS
5Dupa ce ati predat coletul curierului, va rugam sa ne trimiteti numarul de AWB la adresa de email service@vivomag.ro.

Termenii de returnare a produselor in 14 zile calendaristice

 
Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 de zile calendaristice de la momentul livrării. Trebuie sa trimiți formularul de retur până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării.

Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos. Serviciul 14 de zile drept de retur nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile pentru comert la distanta.
Conditii generale pentru returul produselor vandute de Vivomag:
Costul de transport pentru retur este 25 lei.
In cazul in care produsul se returneaza si modalitatea de plata a fost transfer bancar, returul banilor se face tot prin transfer bancar, si nu in alt mod.
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

1. Produse din categoria foto/video care au in memorie un contor care stocheaza timpul de folosire si/sau numarul de accesari ale butoanelor. Sunt acceptate spre returnare produsele din aceasta categorie numai in anumite conditii. In cazul in care, contorul a inregistrat mai mult se 60 de minute inregistrare video sau mai mult de 100 fotocadre memorate, Vivomag are dreptul la a solicita o despagubire clientului sau poate refuza returul produsului.
2. Cunatumul despagubirii in cazul in care nu sunt respectate prevederile de la pct.1 poate varia intre 1% si 15% din valoarea toatal a produsului.
3. Contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
4. Furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
5. Furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
6. Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
7. Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
8. Furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
9. Contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
10. Furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
11. Furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
12. Furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
 
 
Politica noastra de returnare si rambursare este descrisa mai sus si in "RETUR GRATUIT IN 14 ZILE." Conform Ordonantei de urgenta nr.34/2014, termenul de returnare a produselor este de 14 zile calendaristice de la data achizitiei, iar magazinele au obligatia de a pune la dispozitie formularul de returnare, altfel perioada de returnare a produsului poate creste la 1 an.